Carl Ras’ intranet giver værktøjer til stærk intern kommunikation
___

Carl Ras har fået leveret et intranet på SharePoint og Wizdom, der bidrager til at holde Carl Ras’ medarbejdere opdaterede omkring virksomhedens varer. Samtidigt indeholder løsningen værktøjer til at levere stærk intern kommunikation.

Fra sin grundlæggelse i et butikslokale i 1932’ernes København er Carl Ras A/S i dag vokset til en af Danmarks største leverandører af værktøj og beslag til håndværkere, institutioner og industrien. Med 14 engroscentre, en e-shop og en række apps beskæftiger Carl Ras mere end 275 medarbejdere, som dagligt leverer høj kvalitets ekspertise og service omkring Carl Ras’ store sortiment på mere end 27.000 varenumre.

Carl Ras’ intranet holder personalet opdateret om virksomheden og det store varersortimentet.
Med en 100 % responsiv intranetløsning har ansatte nem adgang til intranettet, uanset om de befinder sig på et kontor eller i et engroscenter. På den måde kan medarbejdere hente information, fx om varer, når de servicerer kunder ude i engroscentrene.

v

Intranettet indeholder moduler til at levere visuelt appellerende koncernnyheder.
Samtidigt har brugerne redskaber til at oprette nyheder, så ansatte, der ligger inde med information, selv kan dele den. Nyhedsmodulerne er abonnementbaserede. På den måde er Carl Ras sikret, at hver nyhed når ud til relevant målgruppe – og kun den relevante.

“Vi er særligt glade for intranettets nyhedsmodul, Noticeboard, som alle medarbejdere har adgang til at poste i. Det er en nem vej til at kommunikere på tværs af organisationen.”

Sanne Amdi Holm
Projektleder – kommunikation
Carl Ras

Lignende case studies

Top