SharePoint-projektleder

 

Arbejdssted: Vejle

Med vores SharePoint intranetprodukt, Wizdom, er vi i en rivende udvikling, hvor tingene går rigtig stærkt. Vi oplever i øjeblikket stor vækst og ordretilgang både ind- og udland. Derfor søger vi en erfaren projektleder til vores Vejle-kontor. Vi har allerede spændende projekter liggende, som blot venter på dig.

Som SharePoint-projektleder vil du indgå i et kundeteam, hvor du primært skal arbejde tæt sammen og aflaste Team Lead med projektledelse. Din tilgang til jobbet kan være meget forskellige, men vi forventer at du har erfaring indenfor projektledelse og er vant til, at håndtere projekter i alle størrelser.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Projektledelse fra start til slut, herunder koordinering med kunden og vores interne udviklingsteam.
  • Benytte din faglige indsigt til, at rådgive kunden omkring den optimale løsning i forhold til SharePoint og vores produkt, Wizdom.
  • Drive projektledelse og kvalitetssikre, at udviklingsteamet leverer kodning til vores høje standarder.


Vores ønsker til dig:

Din tilgang til jobbet kan være mange. Enten kommer du med en teknisk baggrund, hvor du har været vant til at have indsigt i den bagvedliggende kodning, samtidig med at du driver projektet fremadrettet. Alternativt er du en erfaren projektleder, som er vant til at håndtere flere projekter, men gerne vil prøve kræfter med en ny branche og produkt. Har du arbejdet med og er certificeret i SharePoint er du foran på point.

  • Du er en erfaren projektleder og kan dokumentere flere års erfaring.
  • Kendskab og erfaring med SharePoint og Office365 er, at foretrække.
  • Du er udadvendt af person, har høj energi og trives når det går stærkt.
  • Du er vant til at have mange bolde i luften og formår, at have det overordnet overblik.


Løn og ansættelsesvilkår:

Vi tilbyder vores medarbejdere fleksible arbejdstider, så der er balance mellem privatliv og arbejdsliv.

Øvrige løn og ansættelsesvilkår vil ske efter kvalifikationer.

Opstart forventes hurtigst muligt.

Der kan forventes rejseaktivitet i Danmark og udlandet afhængig af kundernes behov.


Ansøgning:

Send din ansøgning til job@wizdom-intranet.com mærket ”SharePoint-projektleder”. Ansøgningsfristen er fredag d. 4 august 2017 kl. 12.00, men send den gerne før, da vi løbende behandler indkomne ansøgninger.

Har du eventuelle spørgsmål til stillingen kan du fra uge 30 kontakte Team Lead Kim Sørensen på kims@wizdom-intranet.com eller tlf. 60 38 21 50, eller fra uge 31 HR Manager Morten Sponholtz på mortens@wizdom-intranet.com eller tlf. 93 97 67 67.


Wizdom
I Wizdom er vi noget for os selv, og det ser vi som et stort plus. Frihed og ansvar er grundpiller i vores virksomhedskultur, hvilket også kommer til udtryk i vores fleksible arbejdstid.

Vi har en flad virksomhedsstruktur og det er altid nemt at få fat på ledelsen. Du bliver en del af et kontor, der aktivt samarbejder for at løse opgaverne. Du vil få stor indflydelse på din arbejdsdag og dine projekter, og har mulighed for at drive din karriere i den retning, du ønsker. Og så kan vi love dig, at du får et godt forhold til en lang række kunder. Vores produkt, Wizdom, er nemlig verdens bedst rangeret intranet og Europas mest udbredte intranet til Sharepoint.

Vigtigst af alt har vi det godt med hinanden. Vi har det sjovt i dagligdagen, tager på firmature, afholder sociale arrangementer og nørder diverse spil. Så der er rig mulighed for at omgås dine kolleger i andre sammenhænge end de faglige.

Læs mere om os på www.wizdom-intranet.com , eller se hvordan vores arbejdsplads er.

Se vores andre ledige jobopslag

Top