Ready-to-Go intranetløsning til Office 365 & SharePoint

Wizdom er Webtops intranetprodukt til Office 365 og SharePoint, som gør det muligt at etablere en moderne, digital arbejdsplads i løbet af uger.

Ved at berige digitale arbejdssteder i hele verden har Wizdom skabt et solidt ry for sin høje produktkvalitet. Mere end 400.000 brugere i mere end 200 virksomheder bruger allerede i dag Wizdom som den digitale platform, hvor de får løst deres opgaver.

 

Key Features

Visuel identitet

Brand din Office 365 intranetløsning, præcis som du ønsker.

l

CMS

Nemt at tilføje indhold uden teknisk viden.

100 % responsivt

Fungerer 100 % fra alle typer devices.

Social Enterprise

Et væld af funktioner til dialog og debat, der sikrer et levende intranet.

w

Videndeling

Værktøjer til videndeling og samarbejde med kollegaer og eksterne.

Business Apps

Et udvalg af apps til at understøtte processer i din virksomhed.

100 % fleksibel

I Wizdom Configuration Center kan du tilpasse løsningen, så den matcher eksakte behov.

U

Effektiv search

Find både indhold og kollegaer nemt og hurtigt.

Fleksible installeringsmuligheder – valget er dit

Wizdom On-Premise

Wizdom bliver installeret som add-in på dit SharePoint-miljø.

Wizdom Online

Wizdom bliver installeret som add-in på Microsoft’s Azure.

Wizdom Hosted

Wizdom bliver leveret som ”Software as a Service”.

Wizdom har fungeret som en standardskabelon for, hvordan man kan bruge SharePoint.
Det har hjulpet os nemt og hurtigt frem på en række måder.

Per Esmann Jensen

Afdelingsdirektør, Kommunikation Online, Jyske Bank

Vi valgte en cloudbaseret SharePoint via Office 365 med Wizdom Intranet af flere årsager. Men først og fremmest fordi det giver os den fleksibilitet og de udviklingsmuligheder, vi har behov for nu og fremover.

Bjørn Borup

It- og digitaliseringschef, Vallensbæk Kommune

Top